2012. október 16., kedd

Esik eső, csepereg

Időnként leküzdhetetlen kényszert érzek, hogy rákattanjak a kedvenc képkeresőmre, és festményekre vadásszak, csak úgy. Tegnap éjjel például azt néztem meg, ki hogy festette le az esőt. Ezek közül mutatok meg most párat - már úgyis régóta vacilláltam rajt' hogy csináljak-e valami pemzli rovatot vagy sem. Hát most akkor csinálok.


Kikukawa Eizan: Night Rain at 10 pm (forrás)
Kawanake Kyosai: Crow on a Branch (forrás)


Childe Hassam: Rain Storm, Union Square (forrás)


Jean Beraud: Boulevard Poissonniere in the Rain (forrás)


Norman Garstin: The Rain it Raineth Every Day (forrás)


LaVere Hutchings: Streetlights (forrás)


Leonid Afremov: Night Rain (forrás)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép festmények, köszi, hogy megmutattad őket:)
    Ma nekem is ilyen hangulatos napom volt, írni is szeretnék róla, míg el nem felejtem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszenek :) Persze az abszolút kedvencemet, ami augusztus óta van beállítva háttérnek a gépen, azt elfelejtettem berakni ide :D
      Írjál, írjál! :)

      Törlés
  2. Jaj nagyon jók! A harmadik és az utolsó tetszenek legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem tudok dönteni, melyik a kedvencem ezek közül - de talán Beraud. Vagy Garstin. Vagy... :)

      Törlés