2012. április 14., szombat

E boldog nemszületésnap enyém

Aki most értelmes, magasröptű, egyszersmind mélyenszántó gondolatokat óhajtana olvasni, a saját érdekében sürgősen távozzék. Ez itt most nem holmi könyvértékelős poszt lesz, minthogy a Rézi óta nem olvastam egy sort sem. Vagyis hát dehogynem, de valahogy nem érzek rá késztetést, hogy pattanóbogarakról meg a szamóca mikoszferellájáról kanyarítsak ide valami nagyon hasznosat, márpedig jelenlegi olvasmányom csak ilyen jellegű érdekességekkel szolgál, sajnos :)
E filozofikus magaslatokban röpködő bejegyzés ihletője úgy egyébként a tea, amit hamarosan főzni fogok, koffeinbevitel céljából. Feltévedtem ugyanis a weheartit.com-ra, és rákerestem a teára, mert miért ne. És tök jó képeket találtam. Na, ezért gagyogok most itt mindenféle zöldeket. Kinek kedve vagyon, nézelődjék. Mint mindig, kattintásra a képek jó nagyra nőnek.




A képek forrása, mint említettem volt: weheartit.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése